Hello. You are so kind. Follow me here. Go to dashboard here
Dream of Perfection




Getting Nervous Day by Day
25 December, 2012 | 2:27 AM
hello , assalamuaalaikum world :) okay , hari ini saya sangat happy bila dah dapat tawaran untuk study dekat Universiti Teknologi Petronas . alhamdulillah sangat sangat , Allah itu maha mendengar setiap doa doa makhluknya . asalkan kita jangan pernah berhenti untuk terus berdoa . ohh really miracle !

err actually aten dapat text dari UTP malam semalam lagi . hehe disebabkan terlampau happy sampai tak sempat pun nak fikir pasal blog kita ni . btw , dah new look kan ? haaa malas dah nak tukar lepas ni template tuu sangat lah susah , hanya untuk orang yang bersabar je . from now on insyaallah kita akan merajinkan diri kita untuk update post kita , weeee^^ okay , text tu cakap mcm ni :

TAHNIAH ! Anda telah berjaya ditawarkan penempatan ke UTP sesi Januari 2013 di bawah skim tajaan MARA. Sila semak e-mel anda untuk pakej dan maklumat tawaran . Terima Kasih .

haa , macam tu lah lebih kurang bunyinya . tapi tapi tapi kita tengok dekat e-mel ibu kita takda pun . err maybe kita salah bagi e-me kott hari tu Haha :D okay , di samping happy tu kita ada lah perasaan nervous sikit . bukan sikit , banyak ! eiii , bayangkanlah kita kena masuk universiti awal awal tahun orang lain semua tengah rileks ambik lesen kereta lagi . ouhh cakap pasal lesen kereta , esok kita ada test komputer . aaaa , tak study lagi ! okbai , gtg . Pray for me for the next day . insyaallah , i'm doing my best Amiin :)